Zuci slaat de handen ineen met Sauce Labs ., de wereldwijde cloudgebaseerde aanbieder van testplatforms

Zuci, een AI-gestuurde leverancier van hoogwaardige technische oplossingen voor bedrijven, is op CLOUD – negen om zijn samenwerking met Sauce Labs aan te kondigen.

Dit gezamenlijke aanbod zal ondernemingen in staat stellen hun softwareontwikkelingsprocessen soepel te laten verlopen en continu testen te integreren in hun leveringspijplijnen. Het zal ook helpen bij het opzetten van integraties waarmee de continue testmogelijkheden van Sauce Labs dieper in de pijplijn van softwareontwikkelaars kunnen doordringen en gezamenlijk meer waarde kunnen bieden aan de klanten.

Over het partnerschap gesproken, Principal & Chief Consultant bij Zuci, Vasudevan Swaminathan zei: “ Sauce Labs is de perfecte partner! Met deze alliantie hebben we goede hoop dat we positieve vooruitgang kunnen boeken in de automatiseringsteststrategieën van ondernemingen en hen kunnen helpen hun droom van DevOps te realiseren door kwaliteitssoftware te leveren met de snelheid van hun klanten”.

We zijn samen in deze strijd om bedrijven te helpen een fantastischere digitale ervaring te leveren door ze te versnellen om hun software continu in de cloud te testen, de kwaliteit te verbeteren en de releasecycli te verkorten. En dit alles door gebruik te maken van Sauce Labs’ speerpunttechnologie en Zuci’s uitgebreide automatiseringstestcompetentie.

Meer over het Sauce Labs-partnerschap op https://saucelabs.com/company/partners/tap

Over Zuci

Zuci is een bedrijf in intelligente automatiseringsoplossingen dat bedrijven helpt bij het produceren van hoogwaardige software. We zijn een vertrouwde Quality Assurance-partner geworden in het digitale landschap en streven er altijd naar om echte waarde te leveren aan onze klanten. Onze focus blijft gericht op het helpen van onze klanten om zich te ontwikkelen, te gedijen en wendbaar te blijven in een uitdagende zakelijke omgeving. Ontdek op www.zucisystems.com hoe onze QE-praktijken klanten helpen leiden met digitaal

Over Sauce Labs