Zuci Systems gaat samenwerking aan met Global RPA-leider, Automation Anywhere

Zuci Systems, de toonaangevende speler in niche-AI-oplossingen voor financiële technologie, e-commerce en digitale marketing, kondigt haar samenwerking aan met Automation Anywhere® , de leider in Robotic Process Automation (RPA).

Een gezamenlijk aanbod met RPA, AI en deep learning zal gunstig zijn voor functies waarbij de repetitieve, op regels gebaseerde taken in het bedrijfsproces handmatig moeten worden uitgevoerd, met name in sectoren als bankieren, financiële dienstverlening en e-commerce, waar de meeste taken handmatig en repetitief zijn zoals klantenservice. De voordelen die RPA biedt, worden door de jaren heen door de bedrijven gerealiseerd. Het helpt hen de kosten te verlagen en de snelheid en efficiëntie te verbeteren, wat een groot deel van de tijd van de werknemer bespaart om deel te nemen aan andere activiteiten met toegevoegde waarde.

“We zijn zeer verheugd om samen te werken met Automation Anywhere, de wereldwijde RPA-leider. Deze samenwerking markeert een belangrijke mijlpaal in de ontwikkeling van beide bedrijven en een belangrijk moment in de volwassen wordende RPA-industrie en biedt een technisch voordeel om de concurrentie in de automatiseringsindustrie voor te blijven”, aldus Anil Kumar Sannareddy, Mede-oprichter en Director of Technology bij Zuci Systems.

Over Zuci Systems

Zuci Systems houdt zich bezig met het draaien van technologie om organisaties te helpen de toekomst van digitaal te transformeren. Zuci Systems is een vertrouwde partner in het digitale landschap en streeft er altijd naar om echte waarde aan klanten te leveren. Hun focus blijft gericht op het helpen van klanten om zich te ontwikkelen, te gedijen en wendbaar te blijven in een uitdagende zakelijke omgeving.

Ga voor meer informatie naar www.zucisystems.com

Over automatisering overal

Automation Anywhere is de leider in Robotic Process Automation (RPA), het platform waarop meer organisaties Intelligent Digital Workforces van wereldklasse bouwen. Het enterprise-grade platform van Automation Anywhere maakt gebruik van softwarebots die zij aan zij met mensen werken om veel van het repetitieve werk in veel sectoren te doen. Meer dan 1.000 organisaties gebruiken deze AI-enabled oplossing om bedrijfsprocessen sneller te beheren en te schalen, met bijna nul foutenpercentages, terwijl de operationele kosten drastisch worden verlaagd. Automation Anywhere levert automatiseringstechnologie aan toonaangevende financiële dienstverlening, verzekeringen, gezondheidszorg, technologie, productie, telecom en logistieke bedrijven wereldwijd.

Ga voor meer informatie naar www.automationanywhere.com .