Reading Time: 4 mins
Radiare-acquisitie-poster2.1-01 (1)Afbeelding

Zuci Systems zet zijn groeiverhaal voort met de overname van het in Zwitserland gevestigde bedrijf voor bedrijfsinformatie en geavanceerde analyse, Radiare

Genève, Brussel, Amsterdam, 8 feb. 2021

Zuci Systems, een digitaal advies- en oplossingenbedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat het de overname heeft afgerond van de Zwitserse tak van Radiare Software Solutions, een full-spectrum Business Intelligence en Advanced Analytics-bedrijf gevestigd in Genève. De belangrijkste experts van Radiare en een team van 40 leden zullen Zuci vervoegen als onderdeel van deze overname.

Deze overname intensiveert Zuci’s end-to-end klantervaringsaanbod en bevestigt zijn voortdurende toewijding om klanten te helpen bij hun digitale transformatie. Radiare biedt Zuci aanzienlijke mogelijkheden op het gebied van gegevensanalyse, gegevensbeheer en gegevensvisualisatie. Deze samenwerking vormt een aanvulling op Zuci’s bestaande aanbod op het gebied van opkomende technologieën zoals datawetenschappen, machine learning en kunstmatige intelligentie.

“De huidige klantervaring wordt voor een groot deel gedreven door data-analyse en inzichten. De overname van Radiare zal ons vermogen versterken om intelligente oplossingen te bieden die onze klanten van ons verwachten. We zijn verheugd om de kracht van deze overname te ontsluiten en om Radiare’s uitstekend team voor Zuci.”

-Vasudevan Swaminathan, president en directeur, Zuci Systems

Ons team heeft bedrijven geholpen om digitaal te gaan door de kracht van data te ontketenen en waarde toe te voegen aan hun besluitvormingsproces. Met Zuci kunnen we veel meer mogelijkheden bieden in het digitale transformatietraject van onze klant.”

-Prakash Rao, mede-oprichter en directeur, Radiare

Over Zuci Systems

Zuci Systems, opgericht in 2016, is een intelligent bedrijf voor software-automatiseringsoplossingen met het hoofdkantoor in de VS en kantoren in Chicago, Brussel en Chennai, India. De kracht van Zuci ligt in het vermogen om uitzonderlijke klantervaringen te leveren met een focus op technische uitmuntendheid. Als professionele dienstverlener biedt Zuci digitale transformatie-oplossingen voor bedrijven door gebruik te maken van data-analyse, bedrijfsinformatie, personalisatie en procesautomatisering. Ga voor meer informatie naar www.zucisystems.com

Over Radiare SARL

Radiare SARL is een leverancier van data- en business intelligence-oplossingen, gevestigd in Genève, Zwitserland. Het Radiare-team heeft een gecombineerde ervaring van 1.000 manjaren op het gebied van data-analyse, data-governance en datavisualisatie-oplossingen en bouwt langdurige relaties op met bekende namen in de Europese regio. Ga voor meer informatie naar www.radiare.com .

perscontact

Mevrouw Lini Susan John