Zuci Systems gaat een partnerschap aan met de wereldwijde RPA-leider, Automation Anywhere

Zuci Systems, de leidende speler in niche-AI-oplossingen voor financiële technologie, e-commerce en digitale marketing, kondigt zijn partnerschap aan met Automation Anywhere®, de leider in Robotic Process Automation (RPA).

Een gezamenlijk aanbod met RPA, AI en deep learning komt tien goede aan functies waarbij de repetitieve, op regels gebaseerd in bedrijfsprocessen handmatig moeten worden voltooid, met naam in sectoren als het bankwezen, financiële dienstverlening, e-commerce waarbij de meeste handmatige en repetitief zijn, net als bij klantenservice. De voordelen van RPA worden door de jaren heen door de bedrijven gerealiseerd. Het helpt hen de kosten te verlagen en de snelheid en efficiëntie te verhogen, waardoor een groot deel van de tijd van de werknemer wordt bespaard om zich bezig te houden met andere activiteiten met toegevoegde waarde.

“We zijn erg blij om samen te werken met Automation Anywhere, de wereldwijde RPA-leider. Deze samenwerking markeert een belangrijke mijlpaal in de ontwikkeling van beide bedrijven en een belangrijk moment in de volwassen wordende RPA-industrie en biedt een technische overtuigend om de concurrentie in de automatiseringsindustrie voor te blijven”, aldus Anil Kumar Sannareddy,   Medeoprichter en directeur technologie bij Zuci Systems.

Over Zuci-systemen

Zuci Systems houdt zich bezig met het transformeren van technologie om organisaties te helpen de toekomst van digitaal te transformeren. Zuci Systems is een betrouwbare partner in het digitale landschap en herhaaldelijk er altijd naar echte waarde aan klanten te leveren. Hun focus blijft erop gericht klanten te helpen zich te ontwikkelen, te bloeien en wendbaar te blijven in een uitdagende zakelijke omgeving.

Ga voor meer informatie naar zucisystems.com < /span>

Overal automatisering

Automation Anywhere is leider op het gebied van Robotic Process Automation (RPA), het platform waarop steeds meer organisaties Intelligent Digital Workforces van wereldklasse bouwen. Het enterprise-grade platform van Automation Anywhere maakt gebruik van softwarebots die zij aan zij met mensen werken om een groot deel van het repetitieve werk in veel sectoren uit te voeren. Meer dan 1.000 organisaties gebruiken deze AI-oplossing om bedrijfsprocessen sneller te beheren en te schalen, met bijna nul foutenpercentages, terwijl de operationele kosten dramatisch lastig worden. Automation Anywhere levert automatiseringstechnologie aan leidende financiële componenten, verzekeringen, gezondheidszorg, technologie, productie, telecom en defecte bedrijven wereldwijd.

Ga voor meer informatie naar www.automationanywhere. com.