Radiare-acquisitie-poster2.1-01 (1)Afbeelding

Zuci Systems zet zijn groeiverhaal voort met de overname van het in Zwitserland gevestigde Business Intelligence en Advanced Analytics-bedrijf Radiare

Genève, Brussel, Amsterdam, 8 februari 2021

Zuci Systems, een bedrijf voor digitaal advies en oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat het de overname heeft afgerond van de Zwitserse tak van Radiare Software Solutions, een full-spectrum Business Intelligence en Advanced Analytics-bedrijf gevestigd in Genève. De belangrijkste experts van Radiare en een team van 40 leden zullen zich bij Zuci voegen als onderdeel van deze overname.

Deze overname intensiveert Zuci’s end-to-end klantervaringaanbod verder en bevestigt zijn voortdurende inzet om klanten te helpen bij het navigeren door hun digitale transformatietraject. Radiare biedt Zuci aanzienlijke mogelijkheden op het gebied van data-analyse, data-governance en datavisualisatie. Deze samenwerking vormt een aanvulling op het bestaande aanbod van Zuci op opkomende technologieën zoals datawetenschappen, machinaal leren en kunstmatige intelligentie.

“De klantervaring wordt vandaag de dag voor een groot deel bepaald door data-analyse en inzichten. De overname van Radiare zal ons vermogen versterken om intelligente oplossingen te bieden die onze klanten van ons verwachten. We zijn verheugd om de kracht van deze overname te ontsluiten en het verwelkomen van Radiare’s uitstekend team voor Zuci.”

-Vasudevan Swaminathan, president en directeur van Zuci Systems

Ons team helpt bedrijven digitaal te gaan door de kracht van data te benutten en waarde toe te voegen aan hun besluitvormingsproces. Met Zuci kunnen we veel meer reikwijdte bieden in het digitale transformatietraject van onze klant.”

-Prakash Rao, medeoprichter en directeur, Radiare

Over Zuci Systems

Zuci Systems, opgericht in 2016, is een bedrijf voor intelligente software-automatiseringsoplossingen, met hoofdkantoor in de VS en kantoren in Chicago, Brussel en Chennai, India. De kracht van Zuci ligt in het vermogen om uitzonderlijke klantervaringen te bieden met een focus op uitmuntende techniek. Als professioneel dienstverlener biedt Zuci oplossingen voor digitale transformatie voor bedrijven door gebruik te maken van data-analyse, business intelligence, personalisatie en procesautomatisering. Ga voor meer informatie naar www.zucisystems.com

Over Radiare S.A.R.L

Radiare S.A.R.L is een leverancier van data- en business intelligence-oplossingen, gevestigd in Genève, Zwitserland. Het Radiare-team heeft een gecombineerde ervaring van 1.000 manjaren op het gebied van data-analyse, data-governance en datavisualisatie-oplossingen en bouwt langetermijnrelaties op met bekende namen in de Europese regio. Ga voor meer informatie naar www.radiare.com.

Druk op Contact

Mevrouw Lini Susan John